کارکرد ماشین ظرفشویی دارای بخار 2
ماشین ظرفشویی دارای بخار چگونه کار می کند بخش 2
خرداد 21, 1397
لرزش ماشین لباسشویی فریجیدر
علل لرزش ماشین لباسشویی فریجیدر و رفع مشکل آن
خرداد 21, 1397
نمایش همه

ماشین ظرفشویی دارای بخار چگونه کار می کند بخش 3

ماشین ظرفشویی دارای بخار چگونه کار می کند بخش 3

ماشین ظرفشویی دارای بخار چگونه کار می کند بخش 3

بنابراین آیا ماشین ظرفشویی بخاری واقعا از ماشین های ظرفشویی معمولی برتر هستند؟ ما نگاهی به خوبی ها، بدی ها و آلودگی های ماشین ظرفشویی بخاری خواهیم انداخت.

اگر ماشن ظرفشویی شما دچار مشکلی شده که شما نمی توانید مشکل آن را برطرف کنید بهتر است از صفحه تعمیر ظرفشویی فریجیدر از کارشناسان و تعمیر کاران متخصص ما تقاضای کمک کنید

تست های عملکردی ماشین های ظرفشویی بخاری

شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی جدید ترین ویژگی های دستگاه های بخار جدید را به عنوان آخرین و بزرگترین ویژگی در تکنولوژی ماشین های ظرفشویی خود عرضه می کنند.

اما آیا باید این موضوع را باور کنیم؟ با این همه، یک ماشین ظرفشویی بخاری می تواند قیمتی بالا داشته باشد، بنابراین بهتر است تمام جزئیات آن را قبل از خرید بدانید.

آیا این ماشین های ظرفشویی به طور قابل توجهی ظروف آشپزخانه شما را تمیز خواهند کرد؟

نمایندگی فریجیدر آزمایشاتی را بر روی ماشین های ظرفشویی بخاری انجام داد تا به این سؤال پاسخ دهد. محققان این ماشین های ظرفشویی را با قرار دادن ظروف کثیف در چرخه بخار اجرا کردند.

سپس آنها را در همان ماشین ظرفشویی بدون استفاده از گزینه های بخار اجرا کردند. آنها دریافتند که بخار، در واقع، ظروف را تمیزتر می کند، اما فقط به میزانی اندک.

در نهایت، آنها نتیجه گرفتند که تفاوت بین ظروف پاک شده به روش سنتی و ظروف تمیز شده با بخار فقط مقدار کمی می باشد.

در واقع، آنها دریافتند که ویژگی های اسپری آب در برخی از ماشین های ظرفشویی کارآمدتر از بخار (برای آن دسته از ظروفی که در ردیف جلو و در معرض استخراج آب قرار گرفته اند) می باشد.

زمان شستشو در ماشین ظرفشویی

نه تنها این دستگاه های بخار در برابر آلودگی تفاوت چندانی را رقم نمی زنند، بلکه ماشین های ظرفشویی بخاری به طور معمول برای تکمیل یک چرخه کامل شستشو زمان بیشتری را نسبت به ماشین های ظرفشویی سنتی صرف می کنند.

فاز بخار به تنهایی می تواند زمان تمیز کردنی در حدود 45 دقیقه را به پروسه شستشو اضافه کند. یکی از مدل های ماشین ظرفشویی بخاری حدود 2 ساعت و 20 دقیقه برای شستشوی کامل با بخار نیاز دارد.

اما متخصصان به این نتیجه رسیده اند که علاوه بر ویژگی های بخار، این ماشین های ظرفشویی مدرن و پیشرفته به طور کلی شیک تر بوده و راحت تر از مدل های معمولی اجرا می شوند.

قفسه های راحت، قابل تنظیم و اضافی یکی از دلایل اصلی استفاده از این ماشین های ظرفشویی هستند. آنها همچنین لوازمی بسیار آرام و کارآمدتر با راندمان انرژی بالا هستند.

بنابراین، حتی اگر عملکرد بخار، طراحی، راحتی و کارکرد آرام آنها کافی نیست، چشم انداز صرفه جویی در درازمدت در صورتحساب های انرژی ممکن است مشتریان را متقاعد کند که قدر پولشان را بدانند.

ظرفیت و گنجایش

یکی دیگر از مزیت های این مدل ها این است که بسیاری از ماشین های ظرفشویی جدید بخاری ظرفیت بسیار بالایی دارند. اما اگر شما از ماشین ظرفشویی سنتی و بزرگ خود خسته شده اید و به دنبال یک دستگاه برای فضای محدود خود هستید، این دستگاه ها ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشند.

اگر چه هنوز در حال توسعه است و هنوز آماده فروش نیست، اما طراحی چشمگیری دارد. این دستگاه یک ماشین ظرفشویی بخاری است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

طراح امیدوار است که آن را به اندازه ای تولید کند که در یک آشپزخانه، در اندازه ای مشابه با مایکروویو قرار دهد. حتی دارای یک سیستم بخار است که نیاز به هیچ نوع مواد شوینده ندارد، بلکه از طریق دمای بالای بخار عملیات پاکسازی را انجام می دهد.

اگر چه دارای یک حجم کوچک است، دارای تنظیمات چهارگانه می باشد. از آنجا که آب را فیلتر کرده و دوباره مصرف می کند، از نظرآبی بسیار کارآمد است و از آنجایی که گرمای کمتری برای گرم کردن یک حجم کوچکتر از آب نیاز دارد، به لحاظ مصرف انرژی نیز بسیار کارآمد است.

نمایندگی فریجیدر آمادگی  شما را به بهترین نحو ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *