مزایای ماشین ظرفشویی فریجیدر
نظرات و امتیازات ماشین لباسشویی فریجیدر
دی 13, 1401
تعمیر مشکلات درب لباسشویی
تعمیر مشکلات درب ماشین لباسشویی فریجیدر
دی 13, 1401
نمایش همه

بررسی ماشین ظرفشویی فریجیدر (Frigidaire)

امکانات ماشین ظرفشویی فریجیدر

ماشین‌های ظرفشویی فریجیدر بسیار مقرون به صرفه و کارآمد هستند. این شرکت مدل‌های متنوع با محدوده‌ی قیمتی متفاوت تولید می‌کند و همین امر موجب شده برخی از مدل‌های ماشین ظرفشویی فریجیدر درمیان ارزان‌قیمت‌ترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار قرار بگیرند. مدل‌های تولیدی این برند همچنین جزء مدل‌ها پایه نیز هستند.

بنابراین اگر علاقه‌ای به ویژگی‌های اضافی ندارید و می‌خواهید در عین حال که ظروف‌تان تمیز ‌شوند و هزینه‌ها را نیز پایین بیاورید، ماشین ظرفشویی فریجیدر قطعا همان چیزی است که به دنبالش هستید.

ماشین‌های ظرفشویی فریجیدر بسته به مدلی که می‌خرید، بین دو تا هفت چرخه شستشو دارد. چرخه‌های موجود شامل Heavy (سنگین)، Normal (نرمال)، 30 Min Wash (شستشوی ۳۰ دقیقه‌ای)، Crystal China (شستشوی ظروف چینی)، Energy Saver (کم مصرف) و Rinse Only (فقط شستشو) هستند.

علاوه بر این شما می‌توانید چرخه‌های شستشو خود را با گزینه‌هایی مانند High (بالا)، Sanitize (بهداشتی)، Air Dry (خشک‌کن)، Spray (اسپری) و Scour (براق) تعریف کنید.

با ترکیب این چرخه‌ها و گزینه‌ها، ظروف شما دقیقا همانطور که لازم است شسته می‌شوند. برخی از مدل‌های ماشین ظرفشویی فریجیدر گزینه‌ی ای به نام My Favorite (دلخواه) دارند که به شما امکان می‌دهد تنظیمات مورد نظر خود را برای شروع سریع برنامه‌ریزی کنید.

خدمات فریجیدر: تعمیر لباسشویی فریجیدر در محل

عملکرد ماشین ظرفشویی فریجیدر

چرخه‌ها و گزینه‌ها شستشو در هر مدلی متفاوت هستند، بنابراین اگر به یک چرخه یا گزینه خاص نیاز دارید، مطمئن شوید که هنگام خرید همان مدلی را انتخاب کنید که چرخه یا گزینه مورد نظر شما را دارد.

عملکرد ماشین ظرفشویی فریجیدر

ظرفیت بارگذاری ماشین ظرفشویی فریجدر از ۱۲ فضا تا ۱۴ فضا را شامل می‌شود. این فضا به اندازه‌ای هست که شما بتوانید تعداد ظروف داخل ماشین را افزایش دهید، اما در مقایسه با دیگر برندهای ماشین ظرفشویی، این ماشین‌ها کمی کوتاه هستند. در میان ماشین‌های ظرفشویی که ما بررسی کردیم، بیشترین ظرفیت بارگذاری در یک چرخه شستشو تا 16 فضا است.

بهترین ماشین ظرفشویی‌های تولید فریجیدر، از تکنولوژی OrbitClean این شرکت بهره برده‌اند. OrbitClean نوعی شستشوی ویژه با یک آب‌پاش نوسان‌دار است که می‌تواند محیط بیشتری را نسبت به ماشین‌های ظرفشویی سنتی پوشش دهد.

این ماشین‌ها همچنین از تکنولوژی AquaSurge استفاده می‌کنند که به شما امکان تنظیم فشار آب را می‌دهد. بنابراین می‌توانید شستشوی مناسب هر ظرفی را از ظروف ظریف گرفته تا ظروف محکم تنظیم کنید.

سطح صدایی که توسط ماشین ظرفشویی فریجیدر تولید می‌شود، بین 47 تا 62 دسیبل است. گرچه این سر و صدا احتمالا شما را اذیت نمی‌کند، اما بی‌صداترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار هم نیست. سطح صدای بی‌صداترین ماشین‌های ظرفشویی 39 دسیبل است.

تقریبا تمام ماشین‌های ظرفشویی فریجیدر ستاره انرژی (ENERGY STAR ) دارند، یعنی مطالبق با دستورالعمل‌های آژانس حفاظت از محیط زیست برای بهره‌وری در انرژی عمل می‌کنند. این ماشین‌ها می‌توانند به کاهش مصرف کربن و حافظت از محیط زیست کمک کنند.

اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی مقرون‌به‌صرفه هستید، فریجیدر می‌توان گزینه خوبی باشد. این ماشین از کیفیتی بالا با قیمتی مناسب برخوردار است. ماشین‌های این شرکت دارای ظرفیت و تعداد چرخه‌ها و گزینه‌های شستشو مناسب است. شاید بی‌صداترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار نباشند، اما در عملکرد می‌توانند با خیلی از رقبای گران قیمت خود رقابت کنند.

معنی و کارکرد دکمه های ماشین ظرفشویی فریجیدر

  1. On/Off:  روشن / خاموش
  2. Start/Cancel: استارت/کنسل
  3. Half Load: ظرفیت کامل پر نیست
  4. Delay Start: شروع با تاخیر
  5. Hi Tempt Wash: استفاده از دمای زیاد در هنگام شستشو
  6. Eco: سازگار بودن با محیط زیست
  7. Normal: طبیعی و نرمال
  8. Sanitize Option: ضدعفونی کننده
  9. Rinse: پیش شست و شو، برای آبکشی ظروف
  10. Display: نمایشگر

معنی و کارکرد دکمه های ماشین ظرفشویی فریجیدر

آموزش نصب ماشین ظرفشویی

  1. ماشین ظرفشویی خود را با دقت به محل مورد نظر خود هدایت کنید(توجه کنید که بدون ضربه به دستگاه آن را حمل کنید)
  2. پیچ های حمل را به آرامی از دستگاه جدا کنید.
  3. توجه کنید که اگر دستگاه شما جدید است حتما از نمایندگی ها کمک بگیرید تا از خدمات پس از فروش هم بهره مند شوید.
  4. لطفا به وصل شدن درست لوله های آب سرد و گرم توجه کنید.
  5. به تراز بودن دستگاه توجه کنید و آن را جدی بگیرید.
  6. در پایان ظرفشویی را بدون ظرف روشن کنید و اجازه دهید یک بار خالی کارکند و سپس ظروف خود را بگذارید و از آن به راحتی استفاده کنید.

آموزش تمیز کرد ماشین ظرفشویی در خانه

تمیز کردن ماشین ظرفشویی دو مرحله دارد، در مرحله اول شما میتوانید ظرفشویی خود را بدون ظرف روشن کنید و بگذارید کار کند. (در این مرحله شما میتوانید از برنامه Self-Clean استفاده کنید)

در مرحله بعدی با یک دستمال نرم و مواد شوینده شیمیایی یا حتی جوش شیرین برای تمیز کردن داخل و بیرون دستگاه استفاده کنید. و سپس با کمک یک دستمال خشک آن را تمیز کنید.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی

شما میتوانید با توجه به میزان کثیفی یا هرچزی که مد نظر دارید، برنامه دستگاه خود را تعیین کنید. در ادامه آن ها را همراه با نحوه استفاده در زمان های مختلف برای شما به صورت کامل شرح میدهیم.

Dishwasher washing programs

Normal نرمال

این برنامه مناسب ظروفی است که به صورت روزانه از آن استفاده میکنید و چربی های روی ظرف ها سطحی و تازه است. این برنامه حدودا 89 دقیقه زمان میبرد تا به پایان برسد.

Eco شستشوی اقتصادی

این برنامه به صورت سازگار با محیط است و برق و آب کمتری استفاده میکند. البته توجه کنید که این برنامه مناسب چربی های قدیمی نیست و برای ظروفی که تازه از آن استفاده شده مناسب است.

POTS & PAN ظروف سفالی و ماهی تابه

این برنامه یکی از برنامه های قدرتمند در ماشین ظرفشویی است و مناس ظروف سفالی و ماهی تابه ها است.

Fast شستشوی سریع

این برنامه حدودا 60 دقیقه است و مناسب ظروفی با چربی کم است. البته این سرعت چیزی از قدرت آن کم نمیکند اما ظروفی با چربی زیاد مناسب این برنامه نیستند. و استفاده زیاد از برنامه برای دستگاه شما مناسب نیست.

Pre Wash شتشوی اولیه

این برنامه  کابرد متفاوت دارد در زمان هایی که ظروف شما چربی سفت و سختی دارند میتوانید این برنامه را در نظر بگیرید تا در مرحله اول ظروف هم خیس بخورند و هم یک شستشوی اولیه داشته باشند.

در کاربرد دیگر برای ظروفی مانند بشقاب و چاقوی میوه خوری که با یک شستشوی سطحی تمیز میشوند از این برنامه استفاده کنید.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید ظرفشویی فریجیدر دارای امکانات متفاوت و کاربردی زیادی است و شما در هر حالتی میتوانید از آن استفاده کنید اما توجه کنید که حتما در صورت هرگونه مشکل از یک متخصص کمک بگیرید و بدون دانش قبلی خودتان دست به عمل نشوید.

2 دیدگاه ها

  1. جواد محمدی گفت:

    سلام سایت زیبا و قشنگی دارین

  2. علیپور گفت:

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *