علت-لرزش-ماشین-لباسشویی-چیست
علت لرزش ماشین لباسشویی چیست؟ | نمایندگی تعمیرات فریجیدر
اردیبهشت 20, 1402
ارور-EFef-یخچال-فریجیدر-نحوه-رفع-کد-خطا
ارور EF,ef یخچال فریجیدر + نحوه رفع کد خطا EF
اردیبهشت 20, 1402
نمایش همه

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریجیدر| نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر

یکی از خرابی های رایج در یخچال فریزر فریجیدر، پوسیدگی درب یخچال فریجیدر است. معمولا شما این پوسیدگی و زنگ زدگی را در زیر قسمت آبسردکن و کناره های درب یخچال مشاهده می کنید، که نمای بسیار زشتی را به یخچال شما می دهد.

ما در این مقاله به بررسی علل پوسیدگی درب یخچال فریجیدر و روش های تعمیر آن می پردازیم. توجه داشته باشید بهتر است برای تعمیر پوسیدگی درب یخچال به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر مراجعه کنید تا خیالتان از تعمیر اصولی درب یخچال توسط تکنسین متخصص و مجرب آسوده باشد.

علت پوسیدگی درب یخچال فریجیدر چیست؟

عوامل مختلفی می تواند علت پوسیدگی درب یخچال فریجیدر باشد که در ادامه به بررسی هریک از این عوامل می پردازیم:

علت-پوسیدگی-درب-یخچال-فریجیدر-چیست

مرطوب بودن بدنه و درب یخچال

وجود رطوبت بر روی بدنه و درب یخچال یکی از علت های رایج پوسیدگی درب یخچال فریجیدر است. زمانی که به علت باز و بسته کردن زیاد، اختلاف دما بین محیط بیرون و درون یخچال ایجاد می شود، دما هوا در محیط بیرونی یخچال افزایش می یابد و محیطی که در آن یخچال قرار دارد دارای رطوبت زیاد باشد، همه‌ی این دلایل سبب ایجاد رطوبت بر روی درب یخچال فریجیدر می شود.

ریختن آب بر روی درب و بدنه از آبسردکن یخچال

هنگامی که از آبسردکن یخچال استفاده می کنید، اگر آب از کناره های لیوان بر روی درب یخچال جاری شود، امکان پوسیدگی درب یخچال فریجیدر و زنگ زدگی آن وجود دارد. نفوذ آب بر روی بدنه و درب ، یکی از علت های رایج پوسیدگی درب یخچال است.

قرار دادن یخچال در محیط های گرم یا در معرض نور خورشید

اگر یخچال در محیطی گرم ( برای مثال کنار گاز) یا در معرض مستقیم تابش نور خورشید قرار بگیرد، گرما و افزایش دمای محیط می تواند در بدنه و درب یخچال ایجاد پوسیدگی کند.

تمیز نکردن یخچال از رطوبت

زمانی که بر روی بدنه و درب یخچال رطوبت ایجاد می شود، اگر این رطوبت توسط یک پارچه‌ی خشک گرفته نشود یا اقدام به خشک کردن بدنه و درب یخچال نکنید، مرطوب بودن یخچال باعث پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال فریجیدر می شود.

فرسودگی یخچال فریزر فریجیدر

عمر مفید یخچال فریزرها بین 10 تا 15 سال است. زمانی که از یخچال بیش از عمر مفید آن استفاده شود، به مرور فرسودگی یخچال سبب ایجاد خرابی هایی در دستگاه می شود. یکی از این خرابی های رایج، پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال است.

آموزش تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریجیدر

برای تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریجیدر می توانید از دو روش استفاده کنید:

 آموزش-تعمیر-پوسیدگی-درب-یخچال-فریجیدر

تعمیر موقت پوسیدگی درب یخچال با روش های خانگی

شما می توانید با استفاده از چند ماده مثل: سرکه، لیمو و جوش شیرین و قرار دادن آن ها در محل پوسیدگی و زنگ زدگی اقدام به رفع مشکل کنید اما این روش موقتی بوده و امکان پوسیدگی مجدد یخچال وجود دارد. همچنین با استفاده از این روش ها محل پوسیدگی به طور کامل از بین نمی رود و فقط کمی از حالت اولیه خود بهتر می شود.

تعمیر دائم پوسیدگی درب یخچال فریجیدر توسط تعمیرکار متخصص

برای آنکه برای همیشه از شر پوسیدگی درب یخچال خود راحت شوید، از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریجیدر می باشد. به این دلیل که دیگر لازم نیست برای تعمیر درب یخچال خود این دستگاه سنگین را با خود حمل کرده و به تعمیرگاه ببرید؛ فقط کافیست با نمایندگی ما تماس بگیرید 22225007 021 و منتظر بمانید تا تکنسین متخصص و مجرب نمایندگی به محل شما اعزام شود و پس از عیب یابی یخچال اقدام به تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریجیدر کند:

  1. ابتدا تعمیرکار یخچال را از برق خارج می کند.
  2. سپس لولای درب را باز کرده و درب پوسیده را از یخچال جدا می کند.
  3. بخش پوسیده را با سمباده جدا می نمایید.
  4. با استفاده از یک دستمال خشک رطوبت موجود بر روی درب را کاملا خشک می کند.
  5. قسمت هایی که بر اثر زنگ زدگی و پوسیدگی جدا شده اند را بتونه می کند.
  6. بعد از خشک شدن بتونه، از قلم مو یا اسپری برای رنگ کردن آن قسمت استفاده می کند. برای پوشانده شدن بتونه لازم است درب یخچال چند بار رنگ شود.

لازم به ذکر است اگر تعمیرکار تشخیص دهد که پوسیدگی و زنگ زدگی درب بیش از حد است و امکان تعمیر آن وجود ندارد شما باید اقدام به تعویض درب یخچال نمایید.

روش های جلوگیری از ایجاد پوسیدگی در درب یخچال فریجیدر

برای آنکه درب یخچال شما دچار پوسیدگی نشود و ظاهری زشت پیدا نکند؛ لازم است به نکاتی که در ادامه به شما گفته می شود توجه کرده و آنها را رعایت نمایید:

  • مهم ترین کاری که شما باید برای جلوگیری از ایجاد پوسیدگی درب انجام دهید؛ تمیز نگه داشتن یخچال است. هفته ای چند بار بدنه و درب یخچال را با پارچه‌ی خشک یا نمدار تمیز کنید.
  • یخچال را در محیطی با دمای متعادل قرار دهید.
  • در هنگام استفاده از آبسردکن حواستان باشد آب از کنارهای لیوان سرریز نشود.
  • در صورت مشاهده پوسیدگی جزئی سریع اقدام به رفع آن نمایید زیرا این پوسیدگی مانند ویروس فراگیر می شود و آن وقت چاره ای جزء تعویض درب یخچال ندارید.

 روش-های-جلوگیری-از-ایجاد-پوسیدگی-در-درب-یخچال-فریجیدر

سخن آخر

پوسیدگی درب یخچال فریجیدر، باعث می شود یخچال شما بسیار کهنه و قدیمی دیده شود و ظاهری زشت به آشپزخانه شما بدهد؛ به همین دلیل در صورت مشاهده زنگ زدگی درب یخچال فریجیدر خود سریعا برای تعمیر آن اقدام نمایید. بهتر است در این راه از تعمیرکارانی که تخصص و تجربه تعمیرات در زمینه لوازم خانگی فریجیدر را دارند کمک بگیرید.

سوالات متداول

علت پوسیدگی درب یخچال فریجیدر چیست؟

علل پوسیدگی درب یخچال فریجیدر: مرطوب بودن درب، تمیز نکردن درب یخچال، قرار گرفتن یخچال در محیط های گرم و تجمع آب در زیر قسمت آبسردکن یخچال می باشد.

چگونه پوسیدگی درب یخچال فریجیدر را برطرف کنیم؟

شما می توانید با قرار دادن سرکه، لیمو و جوش شیرین بر روی محل پوسیدگی،کمی از شدت آن کم کنید اما برای رفع کامل پوسیدگی درب، شما نیاز به بتونه کاری و رنگ زدن درب دارید.

چگونه از پوسیدگی درب یخچال فریجیدر جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از پوسیدگی بهتر است یخچال را دمای متعادل قرار دهید و هفته ای چندبار بدنه و درب یخچال را با دستمالی نمدار تمیز و خشک کنید.

Summary
تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریجیدر| نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر
Article Name
تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریجیدر| نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر
Description
پوسیدگی درب یخچال فریجیدر ، نمای زشت و کهنه ای از یخچال شما به نمایش می گذارد، برای رفع پوسیدگی درب یخچال باید با استفاده از....
Author
Publisher Name
نمایندگی فریجیدر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *